Po co?
Sprzedajemy zawsze i wszędzie.
Sprzedajmy siebie komuś w każdej rozmowie. Sprzedając produkt lub usługę sprzedajemy przez słowa, nasz sposób bycia, miejsce, w którym jesteśmy czy obrazek na
ulotce.
Po to szkolenia ze sprzedaży, by sprzedać się dobrze, sprzedać się uczciwie i tak sprzedać, by ktoś kupił u nas ponownie.
Dla kogo?
Dla właścicieli firm i menedżerów, by wiedzieli jak uczyć sprzedawania swych pracowników i podwładnych.
Dla pracowników i wszystkich osób, którzy wierzą, że sprzedaż jest wszędzie i dlatego warto sprzedać siebie dobrze i za wysoką cenę.
Program
Prowadzimy zarówno coaching sprzedażowy, jak i szkolenia sprzedażowe.
Szkolenia sprzedażowe mogą przybierać różną formę i zakres, zazwyczaj są to:
- Sprzedawanie pytaniami
- Sprzedaż dla menedżera – jak rozwijać kompetencje sprzedażowe u swoich sprzedawców
- Techniki sprzedaży: Jakie techniki sprzedaży są passe, patrz: presupozycja, manipulacja i pozorowanie wyboru. Jak sprzedawać inaczej? Czym się różni sprzedaż agresywna od sprzedaży nieagresywnej?
- Diagnoza i rozwój kluczowych kompetencji sprzedażowych
- Rozmowa sprzedażowa: etapy rozmowy sprzedażowej, słuchanie empatyczne, praca z parafrazą, metaforą, marzeniem, malowanie obrazów w głowie: materia, przestrzeń, ruch, przyczyna.
Regulamin
REGULAMIN UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Organizatorem szkoleń jest VESTI Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, NIP: 6783149654, zwaną dalej VESTI.
- Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, obiad i przerwy kawowe, imienny certyfikat udziału w szkoleniu. VESTI nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania na czas szkolenia.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest przesłanie do VESTI wypełnionego formularza zgłoszenia (on-line, pocztą elektroniczną lub faksem) oraz opłacenie udziału w szkoleniu najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Po upływie tego terminu zgłoszenie chęci udziału w szkoleniu jest dopuszczalne po uprzednim telefonicznym potwierdzeniu takiej możliwości przez VESTI. Przesłanie do VESTI wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa w szkoleniach otwartych oraz z zawarciem prawnie wiążącej umowy pomiędzy VESTI a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
- O możliwości udziału w szkoleniu decyduje kolejność w pełni opłaconych zgłoszeń.
- VESTI zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, jeżeli lista uczestników w danym terminie szkolenia będzie już zamknięta oraz w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
- VESTI zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
- Najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia, VESTI prześle na wskazany adres poczty elektronicznej do osoby, która zgłosiła chęć udziału w szkoleniu, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
- W przypadkach określonych w punkcie 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem opłaty za szkolenie zostaną zwrócone na wskazany numer bankowy niezwłocznie po przekazaniu uczestnikowi informacji o odwołaniu lub zmianie terminu szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
- Płatność za udział w szkoleniu powinna wpłynąć na wskazany na formularzu zgłoszenia rachunek bankowy najpóźniej na 7 dni przed terminem szkolenia.
- VESTI zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w przypadku jeżeli płatność za szkolenie nie zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym VESTI w terminie wskazanym w punkcie 9.
- Faktura VAT za szkolenie zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od daty otrzymania zapłaty za szkolenie. Faktura zostanie przesłana pocztą na adres wskazany w formularzu zgłoszenia lub zostanie doręczona uczestnikowi w trakcie szkolenia.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 14 lub więcej dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych dla uczestnika, pod warunkiem że uczestnik prześle informację o rezygnacji z udziału w szkoleniu drogą faksową lub za pomocą potwierdzonej wiadomości e-mail na adres biuro@vesti.krakow.pl. Wiążąca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji ze szkolenia do VESTI. W takim przypadku uczestnikowi (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmie (w przypadku osób prawnych) przysługuje zwrot wcześniej uiszczonej opłaty w całości.
- W przypadku zgłoszenia rezygnacji ze szkolenia na mniej niż 14 dnia i nie później niż na 7 dni przed terminem szkolenia, VESTI zastrzega sobie prawo wystawienia noty obciążeniowej w wysokości 50% ceny szkolenia tytułem kary umownej.
- W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na krócej niż 7 dni przed terminem szkolenia wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
- VESTI zastrzega sobie prawo do potrącenia kwot kar umownych od kwoty wcześniej uiszczonej tytułem zapłaty za szkolenie.
- Nieobecność na szkoleniu w potwierdzonym terminie nie stanowi podstawy do zwrotu opłaty za szkolenie.
- VESTI nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści w związku z uczestnictwem lub nie w szkoleniu organizowanym przez VESTI.
- VESTI rozpatruje pisemne reklamacje dotyczące szkoleń złożone w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia.