Zarządzanie – to pojemne słowo mieści w sobie wszystko to, co potrzebne jest by zarządzać.
Zarządzać, czyli co robić? A tu liczba słów znacząco się rozrasta:
- Organizować
- Osiągać cele
- Planować
- Kierować
- Dokonywać wyborów
- Precyzować
- Uczyć
- Słuchać i być słuchanym
- Określać
- Wyznaczać
- Współdziałać
- Budżetować
- Opracowywać strategie
- Myśleć
- Działać
- I wiele wiele innych
A co to znaczy być osobą, która zarządza?
Zaznaczam osobą, która dobrze zarządza, czyli działa konsekwentnie, by osiągać określone wyniki krótko i długofalowe, kierując się wartościami i zgodnie z misją i wizją firmy oraz zgodnie z samym sobą.
Jeśli to, co napisane powyżej jest Ci potrzebne. Jeśli chcesz działać skutecznie, efektywnie i z klasą, jako menedżer, osoba zarządzająca, właściciel firmy zgłoś się do mnie.
Program szkolenia dostosuję indywidualnie do potrzeb Twoich i Twojej firmy.
Co zyskasz:
- nauczysz się, jak sprawić, aby klienci postrzegali Twoją Firmę, jako wiarygodną
- jak wyznaczać i osiągać cele
- co zrobić, by być konsekwentnym w swych działaniach
- będziesz wiedział jak planować i zarządzać sobą i innymi w czasie
- stanie się dla Ciebie ważne, by wyznaczyć wizję, misję swej firmy i pracować na wartościach
- jak pracować, by współpracować
- motywować mądrze i długofalowo bez użycia kija i marchewki
- poznasz skuteczne narzędzia, niezbędne, by komunikować się na poziomie komunikacji zaawansowanej
- dowiesz się, jak rozmawiać z klientami, współpracownikami i budować z nimi relację
- rozwiniesz własne możliwości, kompetencje, by stać się świadomym właścicielem, menedżerem, team leaderem
- nauczysz się wykorzystywać strategie wybitnych mistrzów w osiąganiu wyników w sprzedaży, prowadzeniu zespołu