Taktyka Magdy Gessler

Magda Gessler, co tu dużo mówić, jest kobietą nietuzinkową, można ją uwielbiać lub równie silnie nienawidzić za jej bezpośredniość, brawurę i niekonwencjonalne metody pracy.
Także, można i lubić i nie cierpieć, za to na pewno nie można jej odmówić, że podstawowe elementy jej taktyki są na tyle uniwersalne, by zastosować je w każdym biznesie.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Cykl nietuzinkowe kobiety otwiera Magda Gessler! Kto był u mnie na szkoleniu, warsztatach czy mentoringu wie, że przywołuję jej przykład dość często 🙂
Wybór kobiet jest czysto subiektywny. Odkrywam różne strony kobiecości w kobietach, które mnie inspirują, które mnie ukształtowały, z których staram się czerpać to, co dla mnie najlepsze.
Więcej artykułów z cyklu znajdziesz tutaj a o mej kobiecej odsłonie tutaj: KOBIETA 

Magda Gessler, co tu dużo mówić, jest kobietą nietuzinkową, można ją uwielbiać lub równie silnie nienawidzić za jej bezpośredniość, brawurę i niekonwencjonalne metody pracy.
Także, można i lubić i nie cierpieć, za to na pewno nie można jej odmówić, że podstawowe elementy jej taktyki są na tyle uniwersalne, by zastosować je w każdym biznesie, w którym chcemy odnieść sukces. Ja tak na pewno uważam.

TAKTYKA NR 1

Bądź prawdziwa/prawdziwy – obronisz się tylko swoją autentycznością. Czegoś nie umiesz – powiedz. Nie bądź fałszywy, nie udawaj kogoś innego, niż jesteś, bo wykryję to ja, wykryją to klienci. Wszyscy nie cierpimy oszustów. A jeśli nie wiesz kim jesteś, to spróbuj to odkryć, zweryfikować.

TAKTYKA NR 2

Wszędzie musi być czysto – musi być czysto wszędzie, w każdym pomieszczeniu. Sufity, podłogi, pod stołem, na szafie. Jeśli to potraktować metaforycznie i odnieść do naszego wnętrza, to będzie oznaczać, że wewnętrzne uporządkowanie, to gwarant sukcesu zawodowego.

TAKTYKA NR 3

Tylko dobre produkty – Magda zachęca do korzystania z lokalnych źródeł pozyskiwania produktów do restauracji w których przeprowadza rewolucję. Uniwersalna prawda tej taktyki jest jednoznaczna – nie wciskaj klientowi bubla, polecaj tylko sprawdzone opcje, nie zajmuj się tym, na czym się nie znasz.
Zawsze sprawdź, doucz się, przećwicz.

TAKTYKA NR 4

Daj coś od siebie – miło jak klientowi, który czeka podamy coś na przeczekanie oczekiwania 🙂 to równie dobrze może być uśmiech, miłe słowo, Twoje obecność, darmowa próbka. Tak po prostu, bez żadnych oczekiwań. To niewiele kosztuje a daje wiele.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]