„Po latach pamięta się jakość a nie cenę”
Tym hasłem rozpoczynamy cykl artykułów dedykowany wszystkim osobom, które coś sprzedają. Znacie kogoś, kto tego nie robi?
Pytania i stwierdzenia – zawód Sprzedawca/Przedstawiciel Handlowy – część I
„Po latach pamięta się jakość a nie cenę” tak brzmi motto domu mody Gucci. To jedno z moich ulubionych haseł, które przywodzi mi przy prawie każdych zakupach i przy wykonywaniu mojej pracy.
A Ty jak oceniasz dokonywane przez Ciebie wybory zakupowe? Czym się kierujesz? Na co zwracasz uwagę? Co jest dla Ciebie ważne?
Na ile powyższe pytania wydają Ci się oczywiste? A czy wiesz, że dobry sprzedawca takie pytanie powinien Ci zadać zanim zaproponuje Ci swój produkt/usługę?
Zapytasz a po co? A po to, by poznać Twoje potrzeby, dopasować produkt/usługę specjalnie do Ciebie i tego, co potrzebujesz.
Dzięki temu, po latach będziesz pamiętał, nie cenę a jakość